Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szerelmem lapjai

Szerelmem lapjai

Kezdődik a pokol hete

2020. április 12. - Dr.D..

Kedves drága Viki!

Nem tudok ellenállni a késztetésnek, hogy megírjam, micsoda örömet okozna, ha tudnám, hogy te és családod jól vagytok. Még a mai napig valahányszor Szegeden járok újraélem a veled töltött csodálatos órákat és bár ennek már 6 éve, úgy érzem mintha csak néhány napja búcsúztam volna el tőled a Bercsényi utcából. 

Ma különös szükségét érzem, hogy szóljak hozzád, hiszen holnap kezdetét veszi a járvány miatti őrület: 2 hétig minden egyes nap a kórházban leszek, színesítve 2-3 naponta ügyeletekkel e jeles eseményt. 

Remélem kedves Viki nem felejtettél még el. 

 

Egész szerelmem annyi volt csak:
Hogy láttalak, szemedbe néztem,
Egy mosolygásod volt csak minden,
De nekem elég volt egészen.
 
És én úgy őrzöm e mosolygást,
Miként a napsugárt a tenger,
Elrejtve mélyen, szomorúan
És - végtelen nagy szerelemmel.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerelmemlapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr6915592624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása