Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szerelmem lapjai

Szerelmem lapjai

Gyulai emlékek:

2020. július 02. - Dr.D..

Mikor  a nyáron leutaztam Gyulára  egyszerűen nem bírtam ellenállni az emlékeknek, ha mégannyira is szenvedtem tőlük. Csak egy nap volt csupán míg meglátogattam a kollegákat akik kitörő örömmel fogadtak, mintha nem telt el volna már 4 év: mindenki egy kicsit öregebb lett, de minden ugyan olyan : beszereztek pár hiper-szuper kütyüt amivel könnyebb lett a szemészélet. Segítettem lefogni egy kisgyereket akinek a szeméből corpust szedtünk ki, s vittem csokis tortát J.  Mielőtt hazaindultam volna  végigjártam az utcákat, melyek kövén együtt koppant léptünk Tündérbogyóval,újra felkeresetem azokat a gyalog távol levő, eldugott zugokat ahol együtt kirándulgattunk:  elmentem az orvosszállóra onnan a vár fele, de oda nem mentem be, az időhiányra fogva, de lelkileg nekem nehéz is lett volna, hiszen hányszor sétáltunk annak a környékén is … Közben jöttek az emlékek: a városi turistakocsi ami kivisz a Köröshöz (ígértem neki, hogy együtt megyünk, de végül nem lett belőle semmi)  Az élővíz csatorna partja, ahol migrénes fejfájás jött rá, s támogatva hazakísértem, milyen boldog volt, hogy úgy figyeltem rá, a lakatos híd ahova mi is terveztünk egy közös lakatot feltenni..

Számomra az orvosszálló is titokzatosabbá vált e kis kirándulás alatt, egyben vidámabb is , úgy ahogy maga a város is, s most, hogy már elköltöztem, valami mélabús szépség lengte be.

Kiérve az úthoz ahol délutáni futásaimkor  elindultam , még egyszer utoljára mélyet szippantottam a közeli pékség  miatt friss kenyér illatával telített levegőből, hogy legalább az illata emlékét megőrizzem annak a városnak, melyet Viki széppé varázsolt szememben, akárcsak Szegedet. De közben az emlékek özönében egyre sebesebben száguldott el a múlt elpárásodott szemem előtt, s tudtam, hogy elvesztettem mindazt ami a legszebb , s akkor a legjobb dolog volt az életemben.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerelmemlapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr7015979100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása