Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szerelmem lapjai

Szerelmem lapjai

Ennyi lenne valóban?

2020. március 20. - Dr.D..

Kedves Viki!

A papír alapról most már online üzenetek formájában fogom közölni gondolataimat, észrevételeimet, bár tudom, hogy választ ezekre úgysem kapok, de bízom benne, hogy a lelkem könyebb lesz valamicskét. Ma jutottam el odáig, hogy töröltem a telefonomról a közös képeinket. Nemsokára 5 éve lesz már annak, hogy szakítottunk: 2015.04.06-án hétfőn: A nap amelyet soha nem fogok elfelejteni, a nap amikor úgy viselkedtem mint egy igazi gyökér puhapöcs: Meglocsoltalak aztán otthagytalak visszaadva a kulcsokat amiket tőletek kaptam.Köszönöm az egytojásost...

Már javában benne vagyunk a coronavírus őrületben és nekem mégis te jársz a fejemben.. Mégis, hogy és miért van ez? Próbáltalak már annyiszor elfelejteni, de az az igazság: nem tudtalak. Még a mai napig bennem él néhány mondatod, mozdulatod és akárhányszor a kezembe veszek egy könyvet te jutsz eszembe: vajon Viki mit szólna, ha ő is olvasná? Ha randizok egy nővel vagy látom, hogy érdeklődik irányomban te jutsz eszembe és amikor látom, hogy ilyen-olyan hiánya van ami neked nem volt, rögvest visszavonulót fújok nem érdekel már többé, kedves vagyok vele de ennyi... Olyan mintha lenne a lelkemnek egy kis darabja amiben te azaz a 22 éves éned elevenen létezik, a hangja, a mozdulatai, a mosolya lényem legmélyebb részét képezik amire már csak az újabb nőkkel kapcsolatos élmények csak rárakodni tudnak, de ha jön egy nagyobb fuvallat ezeket elviszi a szél és te ott vagy alatta.

 Részemről tudom már időszerű lenne, hogy megházasodjak, családot alapítasak..de az az igazság, hogy amíg ilyen elevenen élsz bennem nem megy..egyszerűen nem tudom senki mással úgy megosztani magamat mint anno veled.. Tudom ésszel, hogy el kellene engedjelek, de a lelkem mást mond: még mindig ott van az a vörös fonál amivel hozzád kapcsolódom, hiába próbáltam elvágni, felgyújtani nem ment.. újra megjelenik..

Milyen érdekes, hogyha Isten elvesz tőlünk valamit azért ad helyette mást... Nekem ez a más a képzőművészet lett, azóta is rajzolok és fesetek, hogy szakítottunk...

Én még mindig hiszem és tudom, hogy kettőnk kapcsolata különleges volt.

Továbbra is szeretlek és ezen nem változtat sem az idő vas foga sem az, hogy már mással vagy

Vigyázz magadra és bocsáss meg

A bejegyzés trackback címe:

https://szerelmemlapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr615538948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása