Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szerelmem lapjai

Szerelmem lapjai

PUA vers

2020. október 03. - Dr.D..

Dicsőség

Hajrá élet! Kedvre kapok,
Nékem is áll a világ.
Múljatok el, borult napok,
Búval népes éjszakák.
Vesztes voltam szerelemben,
De a játék hű maradt;
Barna leány elhagy engem,
Szőke asszony hívogat.

Szőke asszony, szép szerencse
Biztatóan rám nevet,
S küldi, hogy kegyét jelentse,
Apródját, a hírnevet.
S a kis csacska ingerkedve
Pedzi lantom húrjait,
S élet és dal újult kedve
Új reménnyel andalit.

S mintha nem is lettél volna,
Foszlik képed csalfa lány,-
S messze, mintegy ködbe folyva,
Kél egy büszke látomány,
Győzelem, melyért a hős ég,
S küzdve tűr a férfiú:
Szerelemért szép dicsőség,
Rózsaláncért koszorú.

Vess hát, harmadt ifjúságom,
Szikrát a parázs alúl;
Van még dolgom a világon,
S van még élet rajta túl.
S tanítsatok meg sebzetten
-Sorsom békült istenei!-
Ha az egynek nem tetszettem,
Millióknak tetszeni.

Hah! Mint cédrus felszökellő,
MInt tölgy erős leszek!
Játszhatik velem a szellő,
S ki nem dönt a förgeteg.
Rám lehelhet az enyészet,
De nevemnek nincs halál;
Leroskad a testi fészek,
Hírem sasként égre száll!…

Büszke álom! Csalfa vigasz!
Mikor szívem úgy sajog,
Egyet érzek, egy az igaz:
Az, hogy boldog nem vagyok.
S lelkem még, ha rég kimultam,
Fölzokog a hant alul:
Küzdtem, győztem, boldogultam,
De nem éltem boldogúl.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerelmemlapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr6416226302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása